Montag, 26. August 2013

ALTERNATIV

 
MITT’N IN DA DÄMMARUNG
SITZT A GÖS’N AUF’M SPRUNG
GLEICH STÖSST SIE HINEIN
IHREN RÜSSEL IN MEIN BEIN
WAUNNSTAS TUAST DASCHLOG I DI
LIABE GÖSN DAUNN BIST HI
IBALEG DA DES RECHT GUAT
WEU DES WA DEI LETZTES BLUAT
NIMM DA EAST IN OLLA RUHA
Z‘EAST AMOI MEI OIDE VUA


MITTEN IN DER DÄMMERUNG
SITZT EINE STECHMÜCKE ZUM SPRUNG BEREIT
GLEICH STÖSST SIE HINEIN,
IHREN RÜSSEL IN MEIN BEIN
WENN DU DAS TUST ERSCHLAGE ICH DICH
LIEBE SCHNACKE, DANN BIST DU HIN
ÜBERLEGE DIR DAS RECHT GUT -
ES WÄRE DEIN LETZTES BLUT
NIMM DIR ERST IN ALLER RUHE
ZUERST MEINE GATTIN VOR

.

6 Kommentare:

  1. das nenne ich Nächstenliebe ;o)
    Willkommen zurück, Walter

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :-)))))))))))
      nau bin no net so wiaklich z'ruck. san nua o'stecha aus'n ualaub.

      oba fia a handibussi muass no zeit sei!
      :-)

      handibussi
      :-)

      Löschen
  2. De stechaten Viecher san jo aa Weibaleit, de duan se do gegnseitig nix, des waast doch eh. Sakra, wiavü Ualaab host'n Du noo! Wird Zeit doss, zruck kummst! Du gehst ma scho naarisch ob!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. na ich halts wie die studenten :-)))) ein zwei wochen sind noch drin
      :-))))))))))))))

      ZWICKABUSSSSSI!
      :-)

      Löschen
  3. bist deppert, du host ja mehr urlaub, wia i oabat in an joahr. und waunnst iatz faule sau zu mia sogst, na bin i oba sauer.

    ;-)))

    AntwortenLöschen
  4. ...nau i bin jo a hacklaregelungspensionist!

    :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    AntwortenLöschen