Mittwoch, 30. Juli 2014

DE DRITT'N

 
WAUN MA EWIG LEB’M KENNT
BRAUCHAT MA AN OASCHVOI ZÄHNT
SOLCHES KÄME MIR RECHT TEUER
ES ERSCHRECKT MICH UNGEHEUER
DAROB WIAD MA AUNGST UND BAUNG
LIABA LEB I DO NET LAUNG
.

6 Kommentare:

  1. Zwengs dem deppaten Göid wüst emda sterbn? Heasd, bist narrisch?!! Du lebst gfölligst, oba schee laung! Basta! Wüi der oafoch die Botschn strecka, oisa naa!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. na eine ewigkeit nur breichen mümmeln, ob das a feud macht???

      :-))))

      Löschen
  2. Willkommen zurück! Ich habe Dich vermisst. Schön, wieder von Dir zu hören. Nimm mir meine obigen Worte nicht krumm.

    Ärmelchen
    Drago, der Verrückte

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ist im moment eine saublöde zeit, versuch grad mein weltbild zu korrigieren und mit einem gewaltigen huscher im gebäck ist das schwerarbeit!
      :-)

      Löschen
    2. des hob i hinta mia - war a gschissne zeit. i denk an di, dass des ollas guad dapackst.

      kopf in'd höh, waunn da da schaas bis an'd goschn geht!

      Löschen
    3. ...in letzterem fall sagen wir in wien:...nur kane wellen!!
      :-)

      Löschen