Samstag, 31. Oktober 2015


irgendwie hab ich das gefühl storch ist mit mir wo falsch abgebogen und hat mich auf einem völlig verkehrten planeten abgeladen, wenn nicht sogar universum. diese hetz nach materiellem, dafür war ich noch nie geschaffen - zu empfindsam, zu weich, zu sensibel, einfach zu olles. hab versucht mit den leuten reden, aber so jung wirst ja zu recht nicht ernst genommen. so bin ich zum zeichnen gekommen, weil mit bildern haben sie sich mehr auseinandergesetzt als mit den worten. jetzt oisa oida trau i mi wieder reden...

.

3 Kommentare:

  1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  2. i hab oisa junga schau oiwei de bappn offn g'habt, und wega dena muckis haum's mi aa eanstgnumman (sunst hätt's a pua urdntliche af de goschn gebn!). oba insgsamt hod's nix ghoifn. iatz oisa oida bin i ibahaupt staad. sowos kommentier i goa nimma, ... i bin jo gscheid. und da gescheidare gibt noch ....

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. daweu is ma do imma east im nochhinein da g'scheidare...

      Löschen