Dienstag, 28. Juni 2016

IN DA ZEIDUNG STEHT DA DEIX IS TOT - DEA WOA SCHO A WEU MAROD.
AN TEU VON MEIN LEM HOT A FIA MI MITGLEBT. IN DE OCHTSKA-JOHAR HOB I MA IBALEGT OB I MA SOWOS A AUTUAN SOIT.
A SO A KLANS LAUND WIA ÖSTAREICH ...UND ZWA HOFNOARRN? ZUM GLICK HOT EA DE OARSCHKOART’N SCHO IN DA HAUND G’HOBT. SO IS A MA A OAT SPIEGL FIA MEI WOMEGLICHES LEM WUARN.

DO SITZT AUM HEISL UND ES SCHEISST SI SCHO AUNDAS, ...ETWA A JOHAR WOARA ÖTA...UND JETZT GIBT DEA IAGANTWIA A FIA MI IN LEFFE O...
I RADL ZUM DOKTA, REZEPTE HOIN...G’SCHPIA DE FRISCHE LUFT IN MEINE LUNGAN. WAUNN E AUS’N SCHOTTN FOHA, TRIFFT ME WOARM DE SUN...

.


7 Kommentare:

  1. G’SCHPIA DE FRISCHE LUFT IN MEINE LUNGAN. WAUNN E AUS’N SCHOTTN FOHA, TRIFFT ME WOARM DE SUN...
    Das ist das wichtigste. LG

    AntwortenLöschen
  2. ...an dem morgen besonders....
    liebes äääärmelcheeen
    :-)

    AntwortenLöschen
  3. Waunn i scho amoi in Urlaub foar, na vareckand de Leit wia d'Fliagn! Do mechad ma narrisch wean ....

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. i hea di scho sog'n:..sats liab zu mia, sunst foha i auf ualaub...
      :-)

      Löschen
    2. i hea di scho sog'n:..sats liab zu mia, sunst foha i auf ualaub...
      :-)

      Löschen
  4. Ha, dass Du oiwei so guade Idean host?!

    AntwortenLöschen
  5. i foha nächste wochn auf ualaub :-))

    AntwortenLöschen